forum budist

Postat de Dzhnyanavadzhra

Unde ai citit ceea ce nu este scris nicăieri?) A avut deja întreaga literatură budistă pentru a citi?) Unii profesori au scris aici că doar du-te)







Roata Dharma cu opt spițe = doctrină calea de opt ori nobilă
Dacă urmați Calea Octuplă - prin urmare, metaforic vorbind, se întâmplă această roată.
Dar numai metaforic, pentru că Buddha este nici o roată, de asemenea, nu se rotesc, deoarece „Învârtind Roata Legii“ - o metaforă, această metaforă, cum ar fi „bang tamburul Legii.“
Nici o roată fizică Buddha nu este răsucită, roata - este doar un simbol, ușor de înțeles (mai ales - pentru înțelegerea casta Kshatriya, dintre care Buddha a venit și care au fost foarte mândru de cară).

Probabil mai ușor pentru mine să înțeleg la început în rate. La început, cu întrebarea: ce este o lege bună.

Bine legitim este să urmeze calea de eliberare de suferință?

Sau urmați calea eliberării de suferință încă este împlinirea legii? Atunci ce este legea? Adevărul despre: Ce este suferință. Care este cauza suferinței. Și eliberat de suferință. Ie lege bună - este 4 Adevărul?

Această lege a stabilit Tathagatta? La fel ca în stat pentru oameni legifera?

Postat de Gosha

Probabil mai ușor pentru mine să înțeleg la început în rate. La început, cu întrebarea: ce este o lege bună.

Apoi, încercați să dau seama ce este „bun“.
Numai acest lucru va trebui să termine

Theravada, Πύρρων, Σέξτος Εμπειρικός, David Hume, Madhyamaka

Postat de Gosha

Probabil mai ușor pentru mine să înțeleg la început în rate. La început, cu întrebarea: ce este o lege bună.

Das ist traducere rău Ain.

Postat de Gosha

Atunci ce este legea?







Regula sau ordine. Ceea ce a urmat.

Postat de Gosha

Această lege a stabilit Tathagatta? La fel ca în stat pentru oameni legifera?

Nu este același lucru. Buddha nu a acționat în rolul legiuitorului.

Mă întreb ce termenul „carul“ este foarte stabil în budism. Aceasta este de fapt o metaforă înseamnă să se deplaseze pe drum. O „roata“ - el are o mulțime de valori în realitate. Mi se pare, în budismul a venit de la conceptul de „chakravartin“, care, după cum știm, Siddhartha ar putea deveni, dacă n-aș fi ales o „roată“ diferit. „Dharma“ este acum aproape nimeni nu numește „lege“, deși este justificat ca o lege spirituală stabilită de Buddha.

Postat de Nico

Mă întreb ce termenul „carul“ este foarte stabil în budism. Aceasta este de fapt o metaforă înseamnă să se deplaseze pe drum. O „roata“ - el are o mulțime de valori în realitate. Mi se pare, în budismul a venit de la conceptul de „chakravartin“, care, după cum știm, Siddhartha ar putea deveni, dacă n-aș fi ales o „roată“ diferit. „Dharma“ este acum aproape nimeni nu numește „lege“, deși este justificat ca o lege spirituală stabilită de Buddha.

Chakra în Chakravartin în Dharmachakra înseamnă „carul“.
Ea provine din vechea epopeea indiană, în cazul în care conducătorul principal a condus regula lui, armata, oamenii de pe carul.
Charkravartin - este, mai precis, nu o „roata de rotație“ și conduce un car, un vizitiu.
Dharmachakra - sunt, respectiv, că "Chariot", care merge un charioteer.
În consecință, Dharma - este legea (dar nu și în sens juridic), precum și ordinea lucrurilor: ceea ce se face, cum să o facă - în acest fel.

Postat de Gosha

Probabil mai ușor pentru mine să înțeleg la început în rate. La început, cu întrebarea: ce este o lege bună.

Bine legitim este să urmeze calea de eliberare de suferință?

Sau urmați calea eliberării de suferință încă este împlinirea legii? Atunci ce este legea? Adevărul despre: Ce este suferință. Care este cauza suferinței. Și eliberat de suferință. Ie lege bună - este 4 Adevărul?

Această lege a stabilit Tathagatta? La fel ca în stat pentru oameni legifera?

. „Suntem foarte norocosi ca Gautama Siddartha ar putea propaga doctrina sa de peste patruzeci de ani. Acest lucru ia dat suficient timp pentru a vedea, în cazul în care pentru a începe, cum să procedeze și cum să se încheie efortul lor. După ce a ajuns la iluminare, a început să învețe ceea ce este acum este esența Dharma, The Avatamsaka Sutra: dacă doriți să înțeleagă bine toți Buddha din trecut, prezent și viitor, ar trebui să ia în considerare natura întregului univers ca crearea de doar o singură minte.

Doar fă-o. Nu verifica.